Nazorg begint met de Huisinfo Opname App

Zeg de oude doordrukformulieren maar vaarwel en een warm welkom voor de volledig met
JP-Bouwmanagement en Huisinfo gekoppelde Huisinfo Opname App.

Met de integratie van de Huisinfo Opname App is het nu direct mogelijk om meldingen vanuit inspectie, voorschouw en oplevering te registreren. Een koper kan de oplevering en de tweede handtekening direct digitaal ondertekenen.

Wij hebben hard gewerkt aan het brengen van een nieuwe versie. Door deze missing link in het proces dicht te zetten, kun je gebreken – voorzien van een foto en locatie – direct in een melding registreren. Dit is de basis voor het gebruik van de Huisinfo Opname App.

Een voorschouw plan je vanuit JP-Bouwmanagement in, waarna de Huisinfo Opname App op locatie wordt gebruikt. Ruimte voor ruimte wordt bekeken en eventuele gebreken kunnen met afbeelding(en) worden geregistreerd.

De oplevering wordt geheel volgens Woningborg richtlijnen uitgevoerd. Na het registreren van alle details kan de klant het proces-verbaal van oplevering digitaal (op tablet of telefoon) ondertekenen.

Nadat eventuele gebreken zijn verholpen kan ook de “tweede handtekening” digitaal worden geplaatst. Uiteraard worden alle formulieren direct digitaal in de database van JPDS Huisinfo opgeslagen en desgewenst naar de klant of aannemer verzonden.

De Huisinfo Opname App vermindert administratief werk, vermindert administratieve fouten, maakt het werk leuker, makkelijker en brengt sneller geld in het laatje.

Meer weten? Neem contact op met Ruben Eilander via (079) 711 27 00 of r.eilander@jpds.nl.

Ron Leeftink, Bouwbedrijf van de Mheen
JP-Factuur en JP-Kopersbegeleiding

“We zijn JP-Factuur gaan gebruiken als uitbreiding van het systeem naar aanleiding van goede ervaringen van onze kopersbegeleider met JP-Kopersbegeleiding. JPDS heeft voor ons een koppeling met ons boekhoudprogramma Exact gerealiseerd. De facturen die we maken in het systeem worden automatisch ingelezen in Exact en geboekt op de juiste debiteur en kosten- en balansrekeningen.”

Ronald Methorst, Methorst Projectbegeleiding
JP-Kopersbegeleiding en JP-Relatiebeheer

“Met één druk op de knop mijn opdrachtbevestiging in het online portaal van de koper dankzij de koppelingen met andere systemen. Dat is voor mij het grootste voorbeeld van het gebruiksgemak van de software van JPDS.”

Methorst Projectbegeleiding

Remco de Wit, De Langen en Van den Berg
JP-Klachtenbeheer

“Wij gaan net iets verder dan een ander bouwbedrijf als het gaat om klachtenafhandeling en -registratie en dit is mogelijk dankzij JPDS. De klant kan online zelf inloggen, meldingen plaatsen en beheren.”
“Sterke punten zijn het gebruiksgemak voor de aannemer en het feit dat je aparte modules kunt afnemen. Het is prettig dat je naar eigen behoefte kunt uitbreiden met de flexibele modules.”

Lisanne Visser, Vink Bouw Nieuwkoop B.V.
JP-Kopersbegeleiding

“Toen ik de meterkastlijsten liet zien, werden mijn collega’s overtuigd van de kracht van het programma. Ze zijn echt heel helder. Het is meteen duidelijk wanneer iets gekozen is, welke opties er nieuw zijn en wanneer iets is gewijzigd. Heel simpel, overzichtelijk en duidelijk. Eigenlijk precies wat je wilt met zo’n lijst.”

Arjan van der Zwan, Weboma B.V.
JP-Kopersbegeleiding

“JP-Kopersbegeleiding is een intuïtief systeem, heeft een koppeling met Volgjewoning.nl en daarnaast wilde JPDS ook koppelen met ons calculatieprogramma. Waardoor we de kostprijzen heel makkelijk in ons kopersadvies kunnen zetten.
Het mes snijdt aan meerdere kanten.”

“Bij JPDS denk ik aan transparant, no nonsense en what you see is what you get.”