Wij zorgen voor een flexibele en gebruiksvriendelijke afhandeling van uw kopersbegeleiding en nazorg

JP Bouwmanagement is een softwarepakket dat u in staat stelt uw kopersbegeleiding en nazorg op flexibele en gebruiksvriendelijke wijze uit te voeren. Ons software is modulair opgezet. U kiest dus zelf welke functionaliteiten u nodig heeft.

Vraag hier
vrijblijvend uw
gratis demo aan




Preview JP Software

Met JP Bouwmanagement heeft u de kopersbegeleiding en nazorg volledig onder controle

Johan JPDS
Kopersbegeleiding

Kopersbegeleiding

JP Kopersbegeleiding is dé software voor organisaties die te maken hebben met seriematige woningbouw en/of onderhoud- en renovatieprojecten.

Nazorg / Service

Nazorg / Service

De module JP Klachtenbeheer van JP Bouwmanagement is ideaal om klachtmeldingen en reparatieverzoeken te verwerken.

Maatwerk

Maatwerk

Naast standaard oplossingen voor de bouwsector, kan JPDS u van dienst zijn met het ontwikkelen van maatwerk software.

Helpdesk

Helpdesk

De helpdesk is op werkdagen van 8:30 – 17:30 uur bereikbaar via (079) 711 27 00. U kunt natuurlijk ook een e-mail sturen naar info@jpds.nl.

Lees wat anderen van ons vinden:

JP Kopersbegeleiding is betrouwbaar, overzichtelijk en biedt alle mogelijkheden die wij binnen onze organisatie nodig hebben!

- Ed Slats, Eigenaar van Klant en Bouw in Zoetermeer

Kopersbegeleiding Kopersbegeleiding

Software voor kopersbegeleiding is tegenwoordig vaak wel een onderdeel van een ERP-pakket voor de bouw. Maar de gebruiksvriendelijkheid laat dan vaak te wensen over. JP Database Solutions (JPDS) heeft daarom speciaal voor de kopersbegeleider / kopersbegeleidster (ook wel kopersadviseur of wooncoach genoemd) JP Kopersbegeleiding ontwikkeld. Hiermee kan de kopersbegeleider / kopersbegeleidster zeer efficiënt zijn / haar werk doen.

Natuurlijk kan het meer- en minderwerk, zowel standaard opties als individuele opties, per bouwnummer worden geregistreerd. Overzichten zoals een offerte, opdrachtbevestiging, meterkastlijst, financieel overzicht en eentjeslijst (ook wel kruisjeslijst of bolletjeslijst genoemd) kunnen dan ook met een druk op de knop worden gegenereerd.

Koperskeuze opties kunnen ook met kostprijzen (inkoopprijzen) worden onderbouwd. Op basis van alle gekozen opties in een werk, kan JP Bouwmanagement ook de budgetten van het meer- en minderwerk per onderaannemer bewaken.

Maar ook de communicatie is een zeer belangrijk onderdeel van het werk van de kopersbegeleider / kopersbegeleidster. Een offerte of opdrachtbevestiging kan dan ook direct vanuit de applicatie worden gemaild naar de koper van de nieuwbouwwoning. Indien gewenst kan ook een koppeling met het online communicatieplatform Volgjewoning.nl worden geleverd.

Koppelingen met CRM- of ERP-systemen zijn mogelijk, maar worden als maatwerk gerealiseerd.

Nazorg / Service Nazorg / Service

Als logisch vervolg op JP Kopersbegeleiding heeft JPDS ook JP Klachtenbeheer voor service / nazorg ontwikkeld. Al tijdens de oplevering van de nieuwbouwwoningen kan JP Klachtenbeheer worden ingezet voor de registratie van de opleverpunten en het genereren van het Proces Verbaal van Oplevering. Tijdens de onderhouds- en garantieperiode kan de servicemedewerker meldingen per object (bijvoorbeeld woning, bedrijfspand, school, zorginstelling e.d.) registreren.

Als de kopersbegeleiding het project al met JP Kopersbegeleiding heeft gedaan, is alle projectinformatie natuurlijk al aanwezig. Maar het is zeker niet zo dat JP Klachtenbeheer alleen inzetbaar is als vervolg op de kopersbegeleiding. De applicatie is ook heel goed inzetbaar als enkel de service / nazorg met JP Klachtenbeheer moet worden gedaan en beperkt zich ook niet tot woningbouw. Ook meldingen van een facilitair manager, vastgoedbeheerder of Vereniging van Eigenaren kunnen met JP Klachtenbeheer worden verwerkt.

Met behulp van JP Klachtenbeheer kan per melding een werkbon worden verstuurd naar één of meerdere oplossers. Natuurlijk bewaakt het systeem ook welke meldingen over de streefdatum van afhandeling gaan. Statistische informatie kan op verschillende manieren worden weergegeven, zodat van meldingen uit het verleden kan worden geleerd.

Maatwerk CRM / Relatiebeheer

Ter ondersteuning van de processen voor kopersbegeleiding en nazorg / service is de applicatie JP Relatiebeheer ontwikkeld. Net als de applicaties voor kopersbegeleiding en nazorg / service is deze zelfstandig te gebruiken als CRM-pakket. Met behulp van JP Relatiebeheer kunnen alle zakelijke relaties (organisaties en contactpersonen) worden geregistreerd. Communicatie en correspondentie kunnen worden vastgelegd bij de betreffende relatie. Middels groepen zijn verschillende relaties te bundelen in een groep (zoals bijvoorbeeld "Kerstkaart" of "Nieuwsbrief").

Helpdesk JP Bouwmanagement

De applicaties JP Kopersbegeleiding, JP Klachtenbeheer en JP Relatiebeheer zijn door JPDS gebundeld in het softwarepakket JP Bouwmanagement.

Wilt u meer informatie? Bekijk dan ook de volledige website van JPDS via deze link »

Bent u geïnteresseerd en wilt u een Gratis Demo op lokatie? Vul dan het formulier in!