Klachtenbeheer
Waar gewerkt wordt, zijn klachten. Een onlosmakelijk onderdeel verbonden aan het werk in de bouw, dat uiteindelijk gedaan wordt door mensen en voor mensen. Bij een klacht is het nog eens extra belangrijk een overzichtelijk klantdossier bij te houden. Wanneer was er met wie contact en waarover? Wat is de exacte status van de afhandeling? Welke oplossende partij betrekken we? Een helder beeld hierover zorgt dat je op effectieve wijze klachten kunt aanpakken.
Het systeem biedt je de mogelijkheid om klachtmeldingen in te voeren, reparatieverzoeken uit te sturen, werkbonnen te maken voor de oplosser en correspondentie met diverse partijen binnen het dossier te registreren. Uiteindelijk kan je zelfs uitgebreide rapportages uit het systeem halen om het klachtenbeheer te analyseren en nog verder te verbeteren.
Een klacht is een kans, zegt men weleens. Vergroot je kansen door je klachtenregistratie en -afhandeling te verwerken met de module JP-Klachtenbeheer.
We bespreken graag, uiteraard vrijblijvend, hoe we de beste oplossing voor je kunnen realiseren.