Klachtenbeheer

 

Waar gewerkt wordt, zijn klachten. Een onlosmakelijk onderdeel verbonden aan het werk in de bouw, dat uiteindelijk gedaan wordt door mensen en voor mensen. Bij een klacht is het nog eens extra belangrijk een overzichtelijk klantdossier bij te houden. Wanneer was er met wie contact en waarover? Wat is de exacte status van de afhandeling? Welke oplossende partij betrekken we? Een helder beeld hierover zorgt dat je op effectieve wijze klachten kunt aanpakken.

Het systeem biedt je de mogelijkheid om klachtmeldingen in te voeren, reparatieverzoeken uit te sturen, werkbonnen te maken voor de oplosser en correspondentie met diverse partijen binnen het dossier te registreren. Uiteindelijk kan je zelfs uitgebreide rapportages uit het systeem halen om het klachtenbeheer te analyseren en nog verder te verbeteren.

Een klacht is een kans, zegt men weleens. Vergroot je kansen door je klachtenregistratie en -afhandeling te verwerken met de module JP-Klachtenbeheer.

We bespreken graag, uiteraard vrijblijvend, hoe we de beste oplossing voor je kunnen realiseren.

Referentie

Nazorg begint met de Huisinfo Opname App

Zeg de oude doordrukformulieren maar vaarwel en een warm welkom voor de volledig met
JP-Bouwmanagement en Huisinfo gekoppelde Huisinfo Opname App.

Met de integratie van de Huisinfo Opname App is het nu direct mogelijk om meldingen vanuit inspectie, voorschouw en oplevering te registreren. Een koper kan de oplevering en de tweede handtekening direct digitaal ondertekenen.

Wij hebben hard gewerkt aan het brengen van een nieuwe versie. Door deze missing link in het proces dicht te zetten, kun je gebreken – voorzien van een foto en locatie – direct in een melding registreren. Dit is de basis voor het gebruik van de Huisinfo Opname App.

Een voorschouw plan je vanuit JP-Bouwmanagement in, waarna de Huisinfo Opname App op locatie wordt gebruikt. Ruimte voor ruimte wordt bekeken en eventuele gebreken kunnen met afbeelding(en) worden geregistreerd.

De oplevering wordt geheel volgens Woningborg richtlijnen uitgevoerd. Na het registreren van alle details kan de klant het proces-verbaal van oplevering digitaal (op tablet of telefoon) ondertekenen.

Nadat eventuele gebreken zijn verholpen kan ook de “tweede handtekening” digitaal worden geplaatst. Uiteraard worden alle formulieren direct digitaal in de database van JPDS Huisinfo opgeslagen en desgewenst naar de klant of aannemer verzonden.

De Huisinfo Opname App vermindert administratief werk, vermindert administratieve fouten, maakt het werk leuker, makkelijker en brengt sneller geld in het laatje.

Meer weten? Neem contact op met Ruben Eilander via (079) 711 27 00 of r.eilander@jpds.nl.

Remco de Wit, De Langen en Van den Berg
JP-Klachtenbeheer

“Wij gaan net iets verder dan een ander bouwbedrijf als het gaat om klachtenafhandeling en -registratie en dit is mogelijk dankzij JPDS. De klant kan online zelf inloggen, meldingen plaatsen en beheren.”
“Sterke punten zijn het gebruiksgemak voor de aannemer en het feit dat je aparte modules kunt afnemen. Het is prettig dat je naar eigen behoefte kunt uitbreiden met de flexibele modules.”