Klachtenbeheer

 

Waar gewerkt wordt, zijn klachten. Een onlosmakelijk onderdeel verbonden aan het werk in de bouw, dat uiteindelijk gedaan wordt door mensen en voor mensen. Bij een klacht is het nog eens extra belangrijk een overzichtelijk klantdossier bij te houden. Wanneer was er met wie contact en waarover? Wat is de exacte status van de afhandeling? Welke oplossende partij betrekken we? Een helder beeld hierover zorgt dat je op effectieve wijze klachten kunt aanpakken.

Het systeem biedt je de mogelijkheid om klachtmeldingen in te voeren, reparatieverzoeken uit te sturen, werkbonnen te maken voor de oplosser en correspondentie met diverse partijen binnen het dossier te registreren. Uiteindelijk kan je zelfs uitgebreide rapportages uit het systeem halen om het klachtenbeheer te analyseren en nog verder te verbeteren.

Een klacht is een kans, zegt men weleens. Vergroot je kansen door je klachtenregistratie en -afhandeling te verwerken met JP-Klachtenbeheer.

We bespreken graag, uiteraard vrijblijvend, hoe we de beste oplossing voor je kunnen realiseren.

Referentie

Remco de Wit, De Langen en Van den Berg
JP-Klachtenbeheer

“Wij gaan net iets verder dan een ander bouwbedrijf als het gaat om klachtenafhandeling en -registratie en dit is mogelijk dankzij JPDS. De klant kan online zelf inloggen, meldingen plaatsen en beheren.”
“Sterke punten zijn het gebruiksgemak voor de aannemer en het feit dat je aparte modules kunt afnemen. Het is prettig dat je naar eigen behoefte kunt uitbreiden met de flexibele modules.”