JP-Relatiebeheer
Centraal adressenbestand
Ieder bedrijf heeft te maken met klanten en een (uitgebreid) netwerk van overige zakelijke relaties. Dat vergt soms een behoorlijk staaltje relatiebeheer of relatiemanagement.
Het relatiebeheer van klanten wordt ook vaak aangeduid met de term CRM, wat staat voor Customer Relationship Management. Maar los van customers (klanten / opdrachtgevers) hebben bouwbedrijven natuurlijk ook te maken met o.a. toeleveranciers, onderaannemers (co-makers), showrooms, makelaars en architecten.

Organisaties – Lijst
Registreer al je zakelijke relaties
Met onze software voor relatiebeheer registreer je al je zakelijke relaties. Je hoeft maar één keer de gegevens in te voeren. Knippen en plakken van adressen en tenaamstellingen is verleden tijd. Daarnaast hou je eenvoudig je contactmomenten bij en breng je daar snel structuur en overzicht in aan.
Zakelijke relaties kunnen worden ingedeeld in groepen. Denk hierbij aan groepen als “Kerstkaart” of “Nieuwsbrief”. Maar je kunt bijvoorbeeld ook een groep maken van alle contactpersonen die voor een bouwvergadering moeten worden uitgenodigd. Op basis van deze groepen kun je snel de gewenste relaties selecteren en deze een (e‑)mailing of brief sturen. Sjablonen (zowel Microsoft Wordsjablonen als e-mailsjablonen) kunnen zelf worden aangemaakt.
JP-Relatiebeheer is gemak
Afhankelijk van de modulesamenstelling is het ook mogelijk om de zakelijke relaties te koppelen aan je projecten. Eerst koppel je de producten/diensten die door een organisatie worden geleverd (bijvoorbeeld op basis van Stabucodes) aan de betreffende organisatie. Op basis hiervan kan de organisatie in die rol als betrokkene aan een project worden gekoppeld.
Kortom, met JP-Relatiebeheer is gemak, overzicht en snelheid gegarandeerd!
Heb je aanvullende vragen of wil je het systeem een keer live zien? We staan je graag te woord of komen langs om een geheel vrijblijvende demo te geven.
Organisaties – Formulier
