Steek je hand op als je deze situatie herkent: project A komt versneld in de verkoop en is ook binnen no-time verkocht. Fantastisch, maar je had project X, Y en Z nog niet afgerond en nu heb je de kopers van A er ook nog bij. Je schakelt een tandje bij. Je merkt echter dat opdrachtgever en onderaannemers ook erg druk zijn. Vragen van kopers over meer- of minderwerk speel je door, maar je moet soms lang wachten op antwoord. Intussen heb je alweer twee nieuwe e-mails van de koper die op zijn antwoord zit te wachten: hij heeft immers ook deadlines voor het doorgeven van meer- of minderwerk en wil het een en ander nog met zijn financieel adviseur overleggen.

Je hebt er driedubbel werk aan en doet intussen je best om de relatie met de koper, opdrachtgever en onderaannemer goed te houden. Tandjes om bij te schakelen raken zo langzamerhand op. Gelukkig kun je af en toe eens stoom afblazen bij je collega’s maar waar vind je extra tijd en energie om je werk op het best mogelijke niveau uit te voeren?

Juist in deze tijd is het waardevol om te kijken wat je kunt stroomlijnen door software. Niet alleen om de koper sneller te kunnen helpen, maar zeker ook om jezelf, je collega’s of medewerkers te ondersteunen om op een gezonde manier door deze mooie, maar ook stressvolle periode heen te komen.

In JP-Kopersbegeleiding hou je op overzichtelijke wijze je werkzaamheden bij. Klantcontact en -correspondentie voeg je eenvoudig toe bij de koper of huurder en meer- en minderwerk registreer je in een handomdraai. Vooral als je nu met Excel werkt, bespaart onze software je bijzonder veel tijd en muisklikken. Daarbij wordt ook de foutkans flink verminderd.

Meer weten? Vraag onze flyer aan of een geheel vrijblijvende demo van ons systeem. We komen graag bij je langs of vertellen je er telefonisch meer over. Bel (079) 711 27 00 of mail info@jpds.nl.