Klachten registreren doe je nu nog sneller en gemakkelijker! Met onze vernieuwde Outlook invoegtoepassing transformeer je met een druk op de knop e-mails inclusief bijlagen vanuit Outlook tot een complete klachtmelding in JP-Klachtenbeheer.

Het archiveren van e-mails om tot een compleet woningdossier te komen, kenden we al. De Outlook invoegtoepassing is echter niet alleen verbeterd, maar ook uitgebreid met een nieuwe functionaliteit.

Vergeet heen en weer klikken tot je een ons weegt (muisarm-alarm!): met onze invoegtoepassing vraagt het systeem je al in Outlook of er een klachtmelding gemaakt moet worden van de desbetreffende e-mail. Zo ja, dan neemt het systeem de tekst in de mail én alle bijlagen direct over in een automatisch gegenereerde klachtmelding. Gebruikt de afzender het al bekende e-mailadres, dan vindt de Outlook invoegtoepassing automatisch de juiste koper/huurder of relatie. Zo wordt klachtenregistratie in de bouw nog eens een plezierige klus.

Feedback van gebruikers ligt bij ons altijd ten grondslag aan nieuwe updates en functionaliteiten. Zo was het automatisch bijvoegen van bijlagen uit de e-mail een uitdrukkelijke wens van diverse gebruikers van ons systeem. Foto’s van schade, belangrijke documenten, ze staan met een muisklik op de goede plek. En je kunt ze direct delen met de leverancier die de klacht moet oplossen.

Maak je werk als kopersbegeleider of servicecoördinator vandaag nog een stuk gemakkelijker en vraag een geheel vrijblijvende demo aan van ons systeem en/of de Outlook-invoegtoepassing.
Bel (079) 711 27 00 of mail info@jpds.nl. Gebruik je de Outlook-invoegtoepassing al? Dan is de update direct voor je beschikbaar.